To, czego o mnie nie wiecie, czyli 25 faktów o mnie!

Dzisiaj wpis o mnie, żebym nie była już taka tajemnicza, jak dotychczas. :-)
25 faktów o mnie, czytajcie i poznajcie mnie lepiej:



1. Mam 26 lat.
2. Chciałabym rozwinąć się zawodowo i zdobyć ciekawą pracę.
3. Zależy mi także na rozwinięciu mojej pasji, którą jest fotografowanie. Na ten moment nie posiadam aparatu, na którym mogłabym uczyć się tworzenia ciekawych sesji, ale wszystko w swoim czasie!
4. Posiadam prawo jazdy już od dłuższego czasu. Mimo to nie jestem czynnym kierowcą. Planuję to zmienić.
5. Marzy mi się zwiedzenie wielu ciekawych zakątków świata.
6. W niedługim czasie przygarnę pieska.
7. Posiadam kota, którego uwielbiam! Ma 13,5 roku, ale czasem wygłupia się jak mały kociak.
8. Kocham pisać ciekawe teksty i wypowiadać się tak, by innych zaciekawić swoją opowieścią.
9. Rozpoczęłam naukę programowania. Tak po prostu, nigdy wcześniej nie miałam z tym niczego wspólnego. Uczę się z tutoriali dostępnych online.
10. Kocham dobrze zjeść. Niestety, najczęściej urozmaicam posiłki, gdy gotuję dla kogoś - samej sobie już mi się nie chce tak starać. ;-)
11. Z wykształcenia jestem pedagogiem.
12. Zawsze lubiłam urządzać wnętrza - w swoich pokojach potrafiłam zrobić przemeblowanie w każdy weekend. Cieszy mnie, gdy wnętrze robi się "świeże".
13. Panicznie boję się pszczół, os i szerszeni.
14. Uwielbiam sprzątać. To dla mnie sposób na relaks - po sprzątaniu czuję się "spełniona". ;-)
15. Mogłabym codziennie jeść pizzę hawajską.
16. Moja ulubiona pora roku to jesień. Lubię, gdy za oknem jest szaro, ciemno, pada deszcz i wieje silny wiatr, a ja mogę w tym czasie rozkoszować się herbatką pod kocem.
17. Jem dużo słodyczy, stanowczo za dużo. Staram się zamieniać je na owoce, ale nie zawsze udaje mi się w ten sposób oszukać mój wilczy apetyt.
18. Jestem wysoka (177/178 - jakoś tak) i wolałabym być niską kobietą.
19. Bardzo chcę zostać mamą. Chcę mieć co najmniej dwójkę dzieci! Marzę o stworzeniu ciepłego domu i kochającej się rodziny, którą moje dzieci będą zawsze miło wspominać.
20. Kiedyś nie lubiłam zwykłego, żółtego złota, wolałam jego białą wersję. Odkąd mam złotą obrączkę - pokochałam to!
21. Zawsze i wszędzie słucham Eda Sheerana, a w 2018 roku jadę na mój pierwszy koncert! Jupi!
22. Mieszkam w dużym mieście i kocham to, że tutaj życie toczy się cały dzień!
23. Potrafię cieszyć się drobnostkami - dźwiękiem deszczu za oknem, zapachem skoszonej trawy, nowym balsamem do ust czy lodami na deser.
24. Lubię gry planszowe.
25. Ze smakiem zajadam kanapki z żółtym serem i... popcornem.

To tyle faktów o mnie na ten moment. :-)
Mam nadzieję, że chociaż trochę stałam się Wam bliższa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Damskie opowiesci , Blogger